Ai incredere in House...

Dupa cum scriam si intr-un articol precedent, am o colectie de episoade nevazute din noile serii ale serialelor pe care le urmaresc. Sunt 4 episoade in seria 4 din Prison Break (dar am vazut unul, la Iasi pentru ca nu aveam ce face), 3 episoade din seria 2 din Gossip Girl (pe care as putea sa le vad, mai ales ca abia am terminat seria 1), un episod din seria 3 din Dexter si unul din seria 2 din Californication. Si nu ma uit la ele... Nu am curajul, pentru ca apoi o sa mai vreau si nu o sa mai am si o sa trebuiasca sa astept. Sau poate ca vreau o pauza de seriale, sa mai vad si eu un film. Apopos de asta, am vazut Confidence. Foarte tare filmul. Un alt film cu hoti si despre hoti si din nou o noua abordare si un final care rastoarna totul, merita sa-l vedeti!



Cu o saptamana inainte sa sarbatoresc un an, adica azi, a aparut pe torenti primul episod din seria 5 din House M.D. . Nu am putut sa ma abtin si l-am vazut. Poate pentru ca ma fost alaturi de el toata vara (Ilinca se uita incet, incet la el) sau poate ca personajul imi este atat de drag si il inteleg atat de bine, de aceea cum l-am dowload-at l-am si vazut. House e mai alintat, mai razgaiat, mai incapatinat si copil ca niciodata si de data asta pierde. Cu toate ca este ajutat de toti din jur, decizia tot a lui Wilson este, si nu este in favoarea lui House. Daca am ramas cu coada intre picioare la sfarsitul sezonului 4, acum misterul este si mai mare. Ramane Gregory fara singurul lui prieten?
Asta voi vedea saptamana viitoare, in zi aniversara :P.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare