Vranceanu

Ma intorc cu drag de fiecare data la liceu. Acolo au fost oamenii care m-au format si m-au facut sa fiu eu azi. Nu ratez nici o deschidere si fac cate vizite pot...
As vrea sa le multumesc catorva oameni de acolo, si anume:
Doina Marinov a fost persoana care mi-a redeschis apetitul pentru scris si pentru citit, dupa o perioada in care imi era rusine sa citesc.
Coca Alexandrescu, a fost a doua mea profesoara de romana din liceu si persoana care m-a sustinut moral, mama cartii mele. Daca nu ar fii fost dumeaei, eu nu as fi publicat niciodata carea.
Gab(r)i(el) Andrei e profu' meu preferat. Nu am excelat niciodata la mate dar am avut profesorti buni. Dumealui are un stil ironic si hazliu de a fi, nu se enerveaza, te enerveaza si stie sa explice. Nu degeaba am scris despre dumnealui la subierctul cu profesorul preferat, la biletele de engleza oral, la Bac. Tot liceul m-a enervat ca vedea numai lucrurile rele din mine si ieri am realizat ca facea asta pentru a ma ajuta sa ma autodepasesc.
Doru Leonte e dirigu' si e monument de stoinicism si rabdare. Cat s-a chinuit cu noi sa ne faca o clasa unita si nu s-a lasat niciodata invins. Cate excursii am facut si cate lucruri frumoase am vizitat. Mai rar un dirig ca el.
Simona Campeanu, este bibliotecarul scolii. Cu Simona am facut3 targuri educationale si am dezbatut zeciu de carti, zeci de filme si de seriale. Acum, ca si in liceu, ii fac vizite destul de des. Oridecate ori vin in Bacau in timpul saptamanii. E atat de bine la ea in depozitul bibliotecii, intre carti, pe scaun la un pahar de vorba...
Poate ca ar mai fi cineva de la care am invatat sa fiu tare atunci cand ma jignea fara rost, pentru asi salva orgoliul lui de frustat. Dar nu merita sa il trec aici pentru ca a facut rau din care eu am invatat bine.
In schimb, persoanele numite anterior vor purta mereu respectul meu si vor avea mereu un loc in sufletul meu!
Pe curand...

Comentarii

  1. e bine sa stii de unde pleci! eu cred ca liceul care l-am terminat fiecare ne-a format intr-un fel...si ma refer nu numai ladomeniul educational cat si la cel spiritual.
    si mie imi place sa imi vizitez liceul desi uneori parca ma trec fiorii cand vad cate se schimba si mai ales cand vad alte fete pe culoarele pe care alergam si noi uneori ca bezmeticii.
    o zi faina si numai bine!:P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare