Si-a gasit fericirea in fund

Unul din vecinii mei, a fost un medic obscur ce dupa revolutie, fiind si tanar, s-a lasat de meserie si si-a deschis un lant de magazine cu haine de lux. Cam toata lumea buna din bacau se imbraca de la "Cristian".
Vecinii mei nu au cutie postala. Daca atunci cand s-a construit blocul nu au fost puse cutii postale, ei de ce sa-si puna. Singurii care avem asa ceva suntem noi, adica familia mea. Asa ca scrisorile, facturile, instintarile, citatiile sunt puse pe marginea unui geam. Din cand in cand trebuie sa mai caut si eu prin el pentru ca dragutul de factor postal nu imi pun e mereu in cutoa postala ceea ce este pentru mine. Zilele trecute cautam prin teancul de facturi, vederi, scrisori, o instintare ceva, cum ca as fii primit un colet (pe care nu l-am primit, desigur) si printe toate astea era ci o citatie. Curios de fire am m-am uitat sa vad cui ii este adresata si astfel am aflat ca vecinul meu isi lichida firma si era dat in judecata de catre salalriati.
Dar ce s-a intamplat cu Cristian? Acum cativa ani, buni; cred ca eram in liceu, Crsitian a divortat. Nu cunosc motivele dar sotia sa s-a mutat in Timis (are numere de TM cand mai vine) si nu a luat copilul cu ea. De obicei copilul ramane la mama, doar daca mama este acuzata de ceva imoral in divort si astfel copilul ramane la tata. Doamna mai vine din cand in cand, cam odata pe an sa isi vada copilul. Dar ce s-a intamplat cu ei nu se stie, insa Crsitina si-a deschis larg ochii si a aflat de ce nu era fericit. Astazi este popolarul tuturor baietilor adolescenti ce inca nu sunt siguri de unde ar trebuii sa isi bage cucu si cauta aventuri cacacioase cu domnul doctor.
Ma gandesc la saracul copil si la ce vede el prin casa, ca pardide de sex oral intre Cristian si un tanc mai mic ca mine, dar major, am vazut de multe ori, in masina la el, o superba masina sport, la mine in parcare. De sarutari lascive, in fata blocului nu mai zi, asta daca pustanul e destul de curajos sa isi arate adevarata orientare sexuala.
De cand stiu de chestia asta, recunosc ca mi-e cam firca de el. Am cateva experiente marcante cand un popo s-a dat la mine si nu stiam cum sa mai scap si sincer nu vreau sa am cde aface cu asa ceva. De fiecare data cand sunt in lift cu el, stau cu fundul proptit in unul din peretii liftului si cu ochii pe afisaj sa vad cand ajung la destinatie, ies din lift, cu fata la domn, nu cumva fundul meu sa il binedispuna si il salut respectos ca si cum nu mi s-ar parea nimic anormal cu el.
Ce sa-i faci daca si-a gasit fericirea in fund?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare