Drama Pack

In ultimile saptamani am vazut cateva drame ce mi-au atras atentia si pe care as vrea sa le recomand.

Eat, Pray, Love

Probabil ca mai toata lumea a vazut filmul asta si probabil ca majoritatea dintre cei ce l-au vazut au spus ca e un film slabut.
Multa lume mi-a zis ca e un film de fete si ca nu are rost sa ma uit la el insa nu pot sa concep ca un film cu Julia Roberts poate fi un film de fete, ci poate, doar un film cu Julia Roberts. Si asta e. Ceea ce e interesant la filmul asta e ca povestea e adevarata. Cartea, ce sta la baza filmului, este o poveste adevarata, o carte de fete, ce-i drept, insa au avut curajul sa faca un film cu nume mari. Daca nu ar fi existat aceasta mare nebunie cu jurnul aceta, filmul probabil ca nu ar fi avut asa o distributie sau poate ca nu ar fi existat. Julia Roberts joca impecabil, insa materialul nu o pune in valoare.
Concluzia: un film cu dostributie oau pentu fete ce inca isi cauta iubirea, sau un film de duminica dupamasa, pentru intreaga familie.


Rabbit Hole

Alt film la care te uiti doar pentru ca joaca Nicole Kidman pentru ca un film mai static ca asta nu cred ca sunt prea multe. Cu toate ca nu se intampla mai nimic nici ca atiune si nici launtric si ca trebuie sa gadesti fiecare actiune a protagonistilor ca rezultat al dramei prin care au trecut, filmul curge. Eu nu m-am plictisit foarte tare la el si am avut rabdarea sa il vad pana la capat. Ca sa te prinda filmul trebuie sa treci printr-o drama puterinica asa cum au trecut personajele principale si sa te regasesti oarecum in ele.
Au fost doua momente ce mipau placut mult. Primul e intrebarea ce o pune personajul principal mamei sale: O sa treaca vreodata sentimentul asta? Iar raspunsul, pentru ca venea de la un om simplu, ce trecuse prin asa ceva, a fost foarte frumos imbracat intr-o metafota si finalul filmului, cand ei isi accepta conditia si merg mai departe.
Concluzia: un film bun pentru cei ce au pierdut pe cineva drag sau pentru cei ce sunt interesati de psihologie, pentru ca din punctul asta de vedere este foarte bine realizat.


The Social Network

Am auzit multe povesti despre filmul asta si pana acum doua saptamani am crezut ca e documentar. Si daca era documentar nu cred ca ma uitam la el. Insa ideea de film, m-a atras mai mult. Facebook a ajuns un fenomen mult prea mare, cu foarte multi utilizatori si fani. Ca orce fenomen exista oameni ce se impotrivesc lui insa eu recunosc ca imi petrec ingrozitor de mult timp pe facebook. E gandit bine si iti da dependenta.
Revenind la povestile despre film, multi mi-au spus ca dupa film nu au dormit, gandindu-se la cat de tare e pustanul si la cum la varsta noastra a crea ceva ce imi omoara mie timpul. Altii si-au imchis contul de facebook iar altii nu au intrat cateva zile. Eu l-amvazut cu facebook-ul deschis. Sa castige cati bani poate de pe urma mea, ca stau pe site-ul lui. Ii merita, ca a fost destept. Ce nu mi-a placut la toata povestea asta este ca si-a tradat primul ajutor si ca a furat ideea. Ce-i drept un a furat conceputl ci doar ideea. In schimb filmul e jucat destul de slabut iar Justin Timberalke ar trebuii sa se intoarca la muzica si sa nu se creda mare actor, ca nu il prinde.
Concluzia: povestea romantata a unui fenomen mondial. Replica mea preferata din film, ce as putea spune ca e si esenta fenomenului: "Muntenegru nu are drumuri dar are facebook!"


Black Swan

De cand a slabit si are parul lung, Natalie Portman seamana cu Keira Knightley. Fata de Natalie din Closer, cea de acum e mult mai matura si dramarica. Imi este greu sa o vad in alte fime, pentru ca pana de curand am crezut ca ea a jucat in The Duchess, si am crezut ca Keira a jucat in My Bluebarry Nights. Dar de cant am aflat ca bunicii ei sunt evrei din Romania si a vorbit asa frumos despre tara noatra, o am la suflet.
Insa nu din acest motiv imi doresc sa ia Globul de Aur, ci pentru ca a are un rol fenomenal in filmul asta. Black Swan este un film ce te trece prin niste stari ca la final sa iti pui cateva intrebari si sa te intrebi daca merita astata sacrificiu. Filmul accentueaza temerile de esec si dorinta de perfectiune duse la extrem, intr-o lume unde se stie ca perfectiunea si rigurozitatra sunt cheile carierei, si anume in lumea baletului.
Concluzia: un film ce are mari sanse la Globuri si Oscaruri anul asta pentru ca este mai profund decat filmele de duzina.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare