Update

Sunt omul update-urilor. Orice program il am in calculator ii fac update cand e disponibil. Zilele trecute am facut update la Yahoo Messenger si am instalata versiunea 11 care este Betta.
Insa nu imi place sa schimb programul. Am trecut cu greu de la Windows XP la Visa pentru ca era diferit insa am imbratisat imediat 7 pentru ca era pe platforma de la Vista.
Odata cu Vista a trebuit sa renunt la BS Player pentru ca nu era compatibil cu noul Windows si asa am ajuns sa folesc KM Playerul. M-am obijnuit cu el si ma satisfacea pe orice domeniu pentru ca avea multe functii, inclusiv functii pe care un player ordinar nu le avea gen, intoarcera unui film cu 90 de grade, citea cam orice format, gen format de telefon. Insa acum am descoperit GOM Playerul care citeste si formatele iPhone si cu greu l-am imbratisat. De o saptamana de cand il am, sunt multumit de el si ma bucur de fiecare lucru pe care il face in plus ca: salvarea subitrarii resincronizare, print screenuri sau mixerul audio ce aduce mai mult cu un player audio decat cu unul video. Insa nu intoarce filmele si nu ii pot da full screen cu dublu click.

Comentarii

Postări populare