Un serial si 4 filme

Am o activitate intensa in seara asta. Raceala a cam disparut din sistem si am chef sa scriu despre ce imi propusesem in zilele ce am zacut in pat. Ii sunt inca dator Ancutai cu o leapsa, dar pentru asta mai am nevoie de timp.
Dupa articolele anterioare, articole micute, urmeaza articolul de fata, ce o sa fie un pic mai mare. Daca am fost racit si am stat toata ziua in pat m-am uitat mai tot timpul la filme. Perioada asta e nasoala ca majoritatea serialelor la care ma uit au o pauza de doua saptamani si daca pana acum ma plangeam ca nu am timp de filme, acum nu aveam nici un serial la care sa ma uit. Am inceput The Walking Dead, doar ca are 5 episoade pana acum si l-am terminat intr-o noapte. Cine e fan zombie sau horror o sa savureze serialul . Pe IMDb are un rating de 9.4!

Primul film despre care vreau sa vorbesc este The America, cu George Clooney. Cred ca actorii astia mari, vor sa faca lucruri marete ce se ridica la rangul lor. Altfel nu imi inteleg de ce Clooney a ales sa joace in filmul asta. Actiunea are loc undeva in Italia, si seamana cu un film italian contemporan. Sau sa spunem film european. Nu stiu cati ditre voi au vazut celebrul film romanesc Politist Adj, film multi premiat la toate festivalurile europene. Filmul nu are de loc actiune si vedem in aproape doua ore cum personajul principal fumeaza cate o tigara intreaga, bea cafea sau isi mananca ciorba. Asa e si cu Americanul. George Clooney nu face mai nimic in doua ore, decat o pusca, plimbari si sex. Ma asteptam macar la un final care sa imi spuna ca nu am pierdut timpul de geaba, dar m-am inselat. Deci nu va uitati la el ca pierdeti timpul!

Al doilea film despre care o sa vorbesc este Edge of Darkness. Am cautat filmul asta ca un prost timp de jumatate de an, fara sa stiu cum se cheama si cine e actorul principal. Tineam minte ca e un actor mare, batran si ca e vorba de un politist ce vrea sa isi razbune moartea fetei. Vazusem trailerul la cinema si mi s-a parut foarte tare. A fost prea lung si prea incet. Ca si Mel Gipson, actorul care joaca rolul principal. Ideea filmului si Gipson m-au facut sa cred ca va fi un film excelent, insa a fost greoi si de duzina. Insa a fost mult mai bun decat The American. Imaginati-va Salt, insa in loc de Angelina, Mel Gipson. Cam asa as descrie filmul. Deci nici pe asta nu prea il recomand, decat daca aveti chef de un film politist old school resurcitat si readaptat petru ca are la baza o miniserie castigatoare a premiului Bafta, produsa in ani '80 de BBC.

RED ma asteptam sa fie un film prost. Insa m-a incantat! Filmul combina comedia si actiunea cum rar se mai face si ce-i drept are niste nume mari care de data asta fac o treaba buna. Bruce Willis, Johm Malkovich, Helen Mirren si Morgan Freeman fac o echipa "greu de pensionat". Povestea filmului este destul de banala: un fost agent CIA urmeaza sa fie omorat pentru ca stia prea multe. Insa el isi aduna echipa de aur si impreuna cu ea rastoarna jumatate de America!

Drew Barrymore si partenerul ei de viata, Justin Long ne arata ca se mai poate face inca o comedie romantica care sa te faca sa razi copios. Going the Distance este inca un film care imi comfirma o constatare mai veche de-a mea: Toate filmele lui Drew Barrymore sunt misto. Nu stiu ce are fata asta! Poate pentru ca e a treia generatie la Hollywood si a crescut in lumea asta si stie ce sa aleaga, sau bunul ei simt, fac ca toate filmele ei sa fie misto. Am ras de toate cele 3 ori cand am vazut anumite scene din film si m-as mai uita inca odata la el.

Pe curand...

Comentarii

  1. Si eu ma tot chinui de ceva timp sa ma uit la Going the Distance. De RED nu stiam, dar acum ca am aflat ca joaca Malkovich, cred ca o sa ma uit.

    RăspundețiȘtergere
  2. citisem in leapsa aia ta cu filmul ca Malkovich e actorul tau preferat. Credeam ca ai si vazut RED

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare