E naspa sa fii pe locul 2

Cei de la Samsung cred ca sunt satui sa fie pe locul doi. Telefoanele lor sunt mai bune decat iPhone insa nu reusesc sa ii doboare. Si au incercat in fel si chip...
Anul trecut cei de la Samsung au lansat o reclama in care ii arata pe hipsterii ce stateau la coada pentru iPhone 4s. In timp ce asteptau descopera Galaxy II.

Reclama era draguta, mi s-a parut amuzanta cu toate ca eu sunt in tabara celor cu iPhone.
Insa ideea de face aceasi reclama si acum, la lansarea iPhone5 mi se pare disperata... Posibil ca au ajuns si ei la limita si nu inteleg de ce nu sunt numarul 1 cand telefonul lor e mai bun...


Eu sunt fan apple si dupa 3 saptamani de tableta pe android, pot sa zic ca iOS-ul merge mai bine . De cateva ori mi s-a intamplat sa se blocheze aplicatiile dar si sistemul de operare sa nu mai raspunda. Acest lucru nu mi s-a intamplat niciodata pe iOS. Ce-i drept, dupa moartea lui Jobs cei de la apple o cam dau in bara si mizeaza foarte mult pe popularitatea brandului. Dar oare cat o sa-i mai tina?
Iar la final o parodie geniala despre filozofie celor de la Apple legata de noul telefon:

Sunt curios cum o sa decurga razboiul in anii urmatori...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare