Oana

Uneori imi dau seama ca nu realizez cat de importanta e experienta pe care o traiesc aici. Asta si pentru ca pentru mine Japonia nu a fost un vis, o tinta ci a fost o dragoste la prima vedere. Inse exista multi oameni ce se afla aici si isi traiesc visul pe care l-au construit de ani buni. Asa este si Oana care a venit acum o saptaman la Waseda, pentru un an, sa studieze limba.
Oana si-a dorit din liceu sa ajunga aici si din clasa a X-a a inceput sa studieze limba. Insa visul i s-a implint in anul 2 de facultate, cand a fost acceptata la schimb de experienta aici.
Petrecand cateva ore bune cu ea duminica, am descoperit un copil ce se ascunde in infatisarea unei domnisoare. Oana observa si absoarbe fiecare pixel japonez si vrea sa isi faca din experienta asta, experienta vietii ei.
De aceea, dupa ore bune la sushi si la cafea am ramas cu un gust oarecum amar. A trecut un an si nu am facut mai nimic aici. Nu am vizitat cat m vrut si de multe ori am pierdut zile in fata calculatorului, fara sa ies si sa descoper mai mult din Japonia.
Cei drept, recunosc avantul meu de anul trecut, in discursul ei insa aici exista un mare inpediment: vremea, ce e capricioasa si isi strica planurile penturu saptamani, chiar luni.
Insa acum, cand am cunoscut-o si am vazut ce pofta de aventura are, stiu ca o sa am cu cine sa descoper mai mult din Japonia.
Sper sa se lege o prieteni frumoasa intre noi.
La multi ani pentru ieri Oana!
Pe curand...

Comentarii

  1. Ooo...iti multumesc mult pentru post..sincer nu imi venea sa cred cand mi-am vazut numele scris acolo....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am crezut ca ai observat articolul de cand l-am scris. ca postasem si atunci pe fb si pe pagina de fb a blogului :D

      Ștergere
    2. Ma crezi ca nu l-am vazut...si crede-ma nu stiu de ce...probabil pentru ca sunt mai mereu plecata...ca sa nu mai spun ca ieri m-a prins ploaia de m-a facut ca o mata plouata...dar nu ii nimic...imi place:)))) Inca o data iti multumesc sincer!!!

      Ștergere
    3. cu placere :)

      ce parere ai de schmbarea vremii? A venit toamna... cu toate ca e o scadere a temepraturii numai cu 5 grade, se simte tare diferenta pentru ca nu mai e dogoreala aia umeda de te facea sa te topesti. Mie imi place cum e azi afara. Nu ma pling de frig pentru ca acasa, intr-o zi, a ajuns temeperatura de la 27 de grade la 7...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare