The Avengers

Pana de curand nu vazusem niciun film din seria The Avengers. Am ratat Iron Man I si cand aparuse 2 am zis ca nu are niciun sens sa il vad fara sa fi vazut primul. Am zis ca astpet pana apare varianta DVD si o sa le vad pe amandoua, insa am uitat.
Sincer, singurile filme din serie, ce mi-au placut au fost Iron Man.
The Incredile Hulk nu a fost genul meu. Nu imi plac filmele in care se distrug lucruri fara sens. Ma bucur insa ca l-au schimbatp e Edward Norton cu Mark Ruffalo, lui Norton nu i se potrivea mai deloc rolul, Ruffalo arata asa un pic a Hulk.
Thor a fost asa si asa. Interesant film. Pe asta nu am apucat sa il vad. L-am ratat la cinema. Nici nu stiam ca face parte din seria Avengers insa juca Natalie Portman si Anthony Hopkins si de aia vroiam sa il vad.
Sa fiu sincer nu cunosteam prea bine seria Razbunatorilor si de aceea nu mi-am imaginat ca din aceasi echipa fac parte toti acestia, de la super eroi, la monstrii si zei (in cazul de fata Thor e extraterestru, da tot un del de zeu vrea sa fie).
Captitan America e cel mai de cacat film cu super eroi pe care l-am vazut. Inteleg ca ideea benzilor desenate a fost buna in perioada razboiului si ca asa s-a trecut mai usor peste razboi, insa filmul e jenant. De la tehnologia de ultima ora (azi) pe care rusii o aveau in timpul razboiului pana la experimentele ce se faceau in locatiile strict secrete. Pai daca rusii aveau trenuri de mari viteza atunci, acum ar fi avut lumea... Noroc de Captian America ca a salvat omenireaa de comunism.
Si ma intorc la Iron Man. Cele doua filme mi-au placut la nebunie. Cu toate ca nu il suport deloc pe Robert Downey Jr, ultimile filme in care joaca, imi place mult. Si i se potrivesc rolulrile astea de om alintat ce refuza sa se maturizeze. Mi-a placut mult sa o revad pe Gwyneth Paltrow pe care nu o mai vazusem de mult, poate prezenta ei m-a bucurat si i-a dat un plus filmelor.
The Avengers e bun da nu prea. Prea multe orgonii si personaje pentru un singur film. A ramas cam in coada de peste cum s-a intors Thor si cum de Hulk e singur si nu cu frumoasa sa iubita.
Dar dupa harta facuta de creatorii seriei, ne lipsesc multe elemente din puzzle, elemente ce probabil ca o sa apara in filmele urmatoare. Astept cu nerabdare Iron Man 3 si de ce nu Thor 2.

Pe curand...
P.S. : Am de gand sa revad X-Man trilogia ca sa le vad apoi pe cealalte doua ce mi-au scapt. Si acolo pare treaba intortochiata cu noile serii. Si nu am vazut pana acum Fantastic Four, posibil ca o sa ma uit si la cele doua filme din serie candva. Nu de alta, da saptamana viitoare se intorc serialele si nu mai am timp de filme.

Comentarii

Postări populare