Dallas

Vineri seara am terminat sezonul trei din noua serie Dallas. Nu pot sa spun ca e un serial genial, e chiar slabut, dar in amintirea copilariei m-am uitat la el, in fiecare vara.
Sezonul trei a fost mai telenovelistic ca niciodata, iar finalul a fost din ala clasic, cu o explizie in care e posibil sa moara cineva. Chiar m-am gandit cum o sa o intoarca sau daca chiar o sa omoare unul din personajlele principale (dupa ce sezonul 2 l-au prierdut pe JR, oada cu moartea actorului). O sa raman cu aceasta curioazitate pentru ca TNT a anuntat sambata ca au anulat serialul. Sunt multumiti cu ceea ce a fost pana acum, cu audietele si evolutia povestii dar spun pas la continuare. E cam de cacat. Adica serialul original a avut atatea sezonae, apoi au mai fost si filme, ca la final, sa ni-l omoare pe baiatul lui Bobby? WTF!
E bine ca am mai terminat un serial, ca tot am inceput trei noi anul asta. Si sezonul asta mai termin cateva: Newsroom, Two and a Half Men si Cougar Town.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare