Nou

Marti am inceput o noua etapa din viata mea. Am inceput scoala doctorala. Marti am ajuns in Bucuresti, marti mi-am aranjat lucrurile in camera de camin, marti am cunoscut colegul de camera si marti am avut primul curs. In primul semestrul al scolii doctorale avem de urmat trei cursuri, pe care le alegem dintr-un calup. Primul calup era unul legat de redactarea si conceperea unui proiect de cercetare. Trei cursuri cam pe aceasi tema, am ales pe ala ce suna mai bine. Orele sunt trei zile pe saptamana, timp de o luna. Stim la ce ora incep, nu stim la ce ora se termina sau cand luam pauza. Principiul e simplu: cand nu mai poate doamna.
Prima zi de scoala a fost o zi urata. Afara ploua marunt si totul era gri si prafuit. UTCB-ul nu are cladiri frumoase sau renovate, ci niste cladiri prafuite si alambicate pe care incerc sa le invat. In sala de curs, 20 (din cei 40 si) de doctoranzi s-au adunat plouati si zgribuliti, unul cate unul. Se adunau pe bisericute, in functie de doctoratul la care sunt sau daca se cunoasteau dinainte, de la master sau de la ciclul de licenta. Oricum atmosfera e foarte diferita fata de cursurile pe care le-am avut pana acum. Si singura diferenta e ca de atunci si pana acum, am mai adaugat o functie: MSc.
Cred ca o sa fie  perioada frumoasa din viata mea. Abia astept sa vad cu evolueaza.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare