Provizroat

35# Targu Ocna

Am ajuns sa citesc Provizorat pentru ca am citit foarte multe despre Gabriela Adamesteanu, scriitoare, eseista si jurnalista nascuta in Targu Ocna dar si despre cel mai celebru roman al sau, cel de fata.
Provizorat e prima carte pe care am citit-o pe telefon.  S-a intamplat sa raman fara nico carte si fara niciun device, si am instalt-o pe aplicatia kinde de pe telefon.
Dupa cum spuneam, am citit foarte multe recenzii despre aceasta carte si am tot sperat sa fie ceva wow. Insa pe mine nu m-a mpresionat deloc. Ori am ajuns la o saturatie cand e vorba de carti despre perioada comunista, ori pentru ca povestea mi s-a parut o variatie pe aceasi tema sau pentru ca am vtu sa citesc o carte scrisa de o femeie si am avut impresia ca citesc o carte scrisa de un barbat.
Din pacate tanti Adamesteanu nu m-a impresionat, deloc si nu cred ca o sa-i mai dau vreo sansa.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare