To Kill a Muckingbird

Ecranizarea romanului, sub regia lui Robert Mulligan cu Gregory Peck in rolul principal a castigat trei premii Oscar din cele sapte la care fusese nomilanlizata: Cel mai bun actor in rol principal, Cel mai bun scenariu adaptat si Cea mai buna scenografie, ratand premiul pentru Cel mai bun film, Cea mai buna regie, Cea mai buna actrita in rol secundar, Cinematografie si Muzica.
Dupa ce am vazut filmul, m-am gandit cum ar arata o ecranizare moderan a romanului lui Harper Lee si cred ca nu o sa reuseasca aceasi atmosfera pe care o are filmul din 1962. Filmele de astazi sunt mult mai antenante, pentru ca lumea nu mai are rabdare sa vada un film de doua ore si, un film in care personajul principal e copilaria.
Nu tiu cum de mi-a scapat filmul asta si chiar ma bucur ca mi-am petrecut o seara uitandu-ma la el.
E un film ce nu trebuie ratat.


Pe curand... 

Comentarii

Postări populare