Bye Bye Jericho


Astazi am vazut episodul 7 din seria 2 din Jericho si am citit pe subtitrare ca e ultimul episod. Apoi am inceput sa caut de nebun informatii despre Jericho si mai rau mi-am facut. Chiar a fost ultimul, ultimul de tot pentru ca nu va mai exista seria a treia. Dupa cum am citit nici seria a doua nu trebuia sa existe, dar in cele din urma s-a hotarat sa existe o serie de 12 episoade dar din cauza grevei scenaristilor a fost limitat la 7 episoada. Exista zvonuri cum Sci -Fi ar vrea sa cumpere serialul si sa-i mai faca cateva serii dar salariile la ei sunt destul de mici asa ca sunt salbe sanse ca scenaristul sa accepte, iar daca accepta sunt si mai mici sanse sa accepte actorii.
Asa ca bye bye Jericho. Imi pare rau pentru ca a fost un serial orifginal, cu o idee geniala ce putea fii lungit mult, fara a devenii prost (vezi Prison Breack).
Acum tot ce astept sunt noile episoade de dupa greva la toate serialele pe care le urmaresc si sa gasesc odata Lost 4x09 si 4x10 si celalalte care vor mai aparea.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare