Muzica buna

Cand eram micut si abia apruse MTV-ul pe la noi, ca ne pusese cablu am desoperit o melodie ce in scurt timp devenise preferata mea. Imi aduc aminte ca verisoara mea lucra la radio si am rugat-o sa puna melodia asta pentru mine. E vorba de Meat Loaf - I would do anything for love. Acum cateva asptamani, la Megastar, una din finaliste a cantat It's all coming back to me. Mi-am adus aminte ca piesa cantata de Celin Dion, fusese apoi preluata acum cativa ani de Meat Loaf. Asa ca azi mi-am adus aminte de asta si am inceput sa caut pe net (youtube, trilulilu) cele doua piese, respectiv It's all coming back to me in amandoua variante. Am sa le postez ca sa reascultati aceste doua frumoase piese de dragoste :D






si de ce nu varianta care mi-a reamintit de piesele astea :P


Pe curand...

Comentarii

Postări populare