Raport asupra blogului personal si batut campii pe tema asta

Ieri am primit un mail ca am primit distinctia care o vedeti pe lateral de la o persoana anonima. Merci mult. As fii vrut sa stiu cine e..
Uitandu-ma prin blog am observa ca in ultimull timp am scris despre film, pai daca in afara de scoala nu mai fac nimic, totul se invarte in jurul scolii si al temelor, tot ce mai apuc sa fac e sa mai vad un film. Si apropos de filme vreau sa va recomand The Nines. Nu o sa-i fac o prezentare sau sa-i pun trailerul pentru ca nu o sa mai aveti starea de confuzie pe care am avut-o eu. Trebuie sa vedeti filmul fara sa stiti despre ce e vorba, ca sa il descoperiti treptat. Adica dupa jumatate de ora cand o sa credeti ca stit despre ce e vorba nu o sa mai stit nimc, iar la o ora o sa va ganditi daca e acelasi film, ca apoi sa vi se desluseasca toate secretele si sa mai vedeti inca o parte, stiind despre ce e vorba.
Tot aseara am aflat de un serial de comedie, cu doctori. Cred ca sunt int-o etapa cu doctori, sau mereu am fost. Mi-a placut Spitalul de urgenta, urmaresc cu sufletul la gura Anatomia lui Gray si as vrea sa vad Dr House. Cel mai tare serial romanesc mi s-a parut La urgenta, ce semana destul de mult cu Anatomia lui gray, doar ca era inclinat asupra problemelor si mentalitatilor noaste. Asa ca am inceput sa vad Scrubs, o comedie cum medici, cu internisti, un fel de Gray doar ca e comedie. Vi-l recomand. Si...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare