Anul doi

Teoretic anul doi s-a terminat. practic acum incepe greul, a patra sesiune din viata mea de student. Din 5 examene la 3 imi e frica de mor si daca presesiune a fost un cosmar sesiune va fii la fel. Marti e primul examen, la beton. profa e de nota 10, dar materia e multa si nu am nici un chef de invatat. Oricum asta e unul din examenele de care nu imi e teama. Diseara incep sa invat.
Ma gandesc la anul asta cum a trecut... Nu imi mai nimic din semestrul 1, putin, vag anumite chestii. Nu stiu cand a zburat timpul si ce am facut. Anul 1 a trecut mai greu si a fos mai spectaculos. Anul asta nu am cunoscut multa lume, am tatonat relatii, am destramat prietenii si am legat mai bine altele. Am cunoscut putin oameni, dar oameni buni.
Ceea ce imi pare rau e ca nu am apucat sa fac mai multe cu Ilinca. parca anul trecut am iesit mai mult, m-am plimbat. Acum nu am reusit sa o duc pe Ilinca pe Ceta, sau pe releu. Dar pana pleaca acasa mai e o saptamana si pana atunci poate ajungem sa mergem macar pe Ceta...
4 saptamani de sesiune si 2 de practica pana la libertate (libertate pe 2 luni)
Bafta tuturor ce intra in sesiune si vacanta placuta celor ce au terminat sau termina zilele astea
Pe curand...

Comentarii

Postări populare