Jag uttrycka på svenska

Jag bestämde mig för att skriva min statusurile på svenska. Varför på svenska? Habar vi inte. Det var det första språket jag kom alla de språk som låter dåligt för oss, latinii. Som du kunde välja danska eller portugisiska, han är kul men jag svenska blockeras.
Och det kommer inte att föreställa sig att svenska vet någon hjälpa mig ...
Den snart ...

Traducere (din suedeza):

Ma exprim in suedeza

Am hotarat sa imi scriu statusurile in suedeza. De ce in suedeza? Habar nu am. Asta a fost prima limba care mi-a venit din toate limbile care suna urat pentru noi, latinii. As fii putut alege daneza sau portugheza ca e amuzanta dar pe suedeza m-am blocat.
Si nu va imaginati ca stiu suedeza, ma ajuta cineva...
Pe curand...

Ajutorul meu vine de la Google :P
Pe curand...

Comentarii

Postări populare