Final de sezon la Lost

Am urmarit ultimile episoade din Lost in weekend si am decis sa nu scriu despre asta imediat, pentru a nu fii sub starea aceia pe care o am dupa ce termin un serial. Ca si in cazul celorlalte seriale de la ABC pe care le urmaresc, Lost s-a terminat fantastic. De fapt Lost a avut mereu finaluri cu rasturnari cde situatie. Insa ceea ce a reusit acum a fost sa imi doresc al 5-lea sezon. la finalul sezpnului 3 mi-am doarit ca 4 sa fie ultimul. de trei ani ma chinuiam cu naufragiatii si incepusera sa ma dispere cu tot cu insula lor ciudata. Sezonul trei fusese foarte bun de aceea speram ca 4 sa incheie aventura lor de pe insula. Si a incheiat-o. Insa acum vreau sa vad ce se intampla in continuare cu ei. Doar 6 au reusit sa plece de pe insula. De restul nu stiu nimic. Insula a disparut dupa ce Ben a mutat-o. ben care teoretic trebuia s moara, dar apare apoi in viitor. Ceea ce s-a schimbat la seria 4, de fapt din ultimul episod al seriei 3 e ca nu ne mai intoarcem in timp cu povesti despre personaje ci vedem cum se descurca in viitor dupa ce au parasit insula.
Se pare ca peste 4 ani vor trebuii sa se intoarca, petru a salva insula si pe ceilalti si asta dupa ce John a murit.
Citisem pe net ca in cazul in care se afla cine este cel ce moare, producatorii mai aveau doua variante pregatite. Cine? Veti vedea in filmuletul ce il voi posta in finalul articolului.
dupa jumatate de an de la accident 6 din supravietuitori reusesc sa scape si sa ajunga inapoi acasa, dupa ce inventeaza o poveste despre unde au fost, pentru a-i proteja pe cei ce au ales sa ramana acolo. Jack afla ca Claire, care a disparut, e sora lui vitrega, lucru care ma uimeste. Lucrurile le leaga telenovelistic, insa nu derajeaza.
Pana in iaunuarie, cand se aude ca va aparea primul episod din seria 5, mai e si raman cu asteptarea.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare