Facultate... facultate... Ce mi-a trebuit?

La inceput cand am ajusn la facultate mi s-a parut prea tare sisemul universitar. 14 saptamani de cursuri si seminarii, in care nu prea faci mai nimic, poate unele teme de predat si apoi la sfarsit dai examene. insa cand am ajuns in sesiune am realizat ca este naspa. Eu la poli, am 4 saptamani de sesiune si cam 5 examene (plus vreo 3 in presesiune si proiecte), incepi sa iti dai pumni in cap cand vezi cat ai de invatat. Pe la al 4-lea examen deja nu mai poti, vrei acasa, vrei vacanta. Am dat 3 examene si le-am luat pe toate destul de bine (ma plang doar de statica) insa acum, cand mai am 2, nu mai pot. Nu mai am randamen, nu mai suport si vreau sa scap. Ma gandesc ma peste fix o saptamana, adica sambata viitoare pe la ora asta voi fi terminat sesiune. Voi fi liber pentru doua zile pentru ca apoi voi incepe practica.
In fiecare an am practica, mai serioasa sau nu. Cea ce anul trecut a fost o jaca, cea de acum e serioasa. Anul viitor voi putea opta sa fac practica la o firma. Cei ce sunt acum in anul 3 si cei de anul 4, care sunt pe sistemul vechi de invatamant au ocazia sa faca practica la Sibiu. O firma a venit la facultate si a propus un numar de locuri penturu o practica la firma lor. iti asigura cazarea. E o experienta interesanta, o practica inafara orasului unde inverti si in afara orasului tau natal, ca o excurise de studii. As vrea si eu la anu sa am parte de aceasta experienta.
Si stau si ma gandesc... temin aproape in august, doua luni de vacanta, august si septembrie, suntem ultimii care terminam, toata lumea e invacanta, doar cei de a 12-a au Bac-ul si pooi admiterea in schimb toti ceilalti au terminat. Cum sa nu vreau si eu in vacanta cand e cal afara si toata lumea se bucura de vara!
In anul 4 o sa am sesiune de vara si apoi la o luna licenta. O sa fie groaznic, o sa trebuiasca sa imi pregatesc licenta din timp... Cei ce sunt cu 5 ani , au de fapt un semestru pentru pregatrea licentei, noi nu vom mai avea si dupa anul 4... oare voi mai avea vacanta? Sau concedii... Oricum voi urma un master, pentru ca altfel nu pot lucra decat in executie si nu stiu daca vreau asta. Sincer sa fiu nici nu stiu ce vreau... Vreau acasa! Vreau in vacanta! Vreau sa iau examenele astea doua, sa trec peste practica si sa ma bucur de timpul ramas... ni tomana am deja programate doua mariri. Ce vara scurta...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare