Date tehnice?

Se apropie anul de cand am inceput sa scriu pe blog. Ieri era cat pe ce sa ma mut cu totul pe wordpress dar nu mi-a reusit smecheria. Nu il mai suportam, vroiam o schimbare. La inceput blogul a suportat mujlte schimbari, de titlu, de continut, de forma. dar pana la urma i-am gasit forma perfecta, din punctul meu de vedere, atunci.
Acum insa m-am saturat din el, vreau sa il schimb, sa fac altceva cu el. Am incepu prin a stege niste trimiteri de pe alteral si de ale aranja altfel in pagina, am modificat poza de la profil, poza de la "In imagini", am mai sters una alta, am modifcat ceasul. POate nu se modifica schimbarile dar eu sunt iarasi multumit ca el.
E ca intr-o relatie. La inceput totul pare perfect, dar in timp trebuie sa mai faci modificari pentru a nu te plictisii. Asfel a aparut chirurgia estetica. Momentan sunt multumit de retusuri, dar in curand voi face o schimbare radicala.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare