Descopera oameni

Ieri a fost o zi interesanta din punc de vedere al oamenilor. Odata, cand nu era net si pe culoar am cunoscut o tipa, absolventa de Litere cu care am tot vorbit (si fiind una din zilele mele bune, am vorbit nonstop) si am avut ce auzii si invata. Mi-a placut sa aud povesti de la Litere, despre viata studentilor de acolo, despre profesori, proiecte, obiecte, atitudine si m-am simtit mai boem, m-am simtit mai implinit.
Apoi, in noapte am descoperit un om, dincolo de profesia lui. Sa sunosti un om dincolo de ceea ce face in mod uzual mi se pare o chestie intima si palpitanta. De fapt il descoperi dincolo de fata pe care o cunosti. Si am ramas profun impresionat de ceea ce am vazut.
Ieri am fost castigat din punc de vedere spiritual si social si am realizat ca sunt original prin felul ca nu imi corectez ceea ce postez pe blog, astfel fiind ANTICALOFIL. Cum de nu m-a trecut mie asta prin cap?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare