04:Barbatii si vopsitul parului

Acum ceva timp incepusem un serial despre lucruri ce mi se par interesante (mai ales pentru ca sunt diferite de Romania) aici in Japonia. Dupa ce am scris despre reciclare, trenuri si praf m-am oprit. Am inceput sa povestesc despre ce mi se intampla sau despre ce experimentez, fara sa le mai includ in serial. Insa acum am gasit un subiect ce se incadreaza perfect in acest serial.
La un moment dat va povesteam despre igiena barbatilor japonezi si despre cum pun accent pe ceea ce se vede, fata, cum se penseaza, se barbieresc in fiecare zi si isi fac parul. Insa nu am apucat sa va spun despre vopsitul parului.
Japonezii sunt bruneti. Rar vezi cate o fata sa fie vopsita blonda, mai des le vezi roscate, insa nu atat de desc ca pe barbati. De la cei tineri ce se fac fie blonzi, fie verzi sau alte culori tampite, pana la mosnegi ce se vopsesc bruneti ca sa nu li se vada parul alb. Vopsitul parului la barbati e un lucru normal aici. Cel putin asta deduceam eu pana sa am dovada. Inclusiv Spider Man se vopseste roscat in par. Mi s-a explicat ca e normal, ca vopseaua de par nu e numai pentru femei. Cum sa nu fie pentru femei cand pe cutie sunt poze cu femei?
Sau...

Acum avem dovada ca e ok sa te vopsesti in cap daca esti barbat si esti in Japonia. O sa aleg si eu un albastru sau un verde pentru noul meu look :))
Pe curand...

Comentarii

Postări populare