News (mondene de la Tokyo)

Pentru că e duminică vreau să revin cu niște știri cu care sunt oarecum dator fanilor Văduvei negre sau a pachistanezei.

O să încep cu pachistaneza care a incercat să mă bage în rahat și a căzut singură în el. După excursia pe care am avut-o acum aproape două săptămâni, i-am sugerat să iși facă un abonament pentru linia de tren pentru că e mai ieftin. După ce i-am explicat cum se face spunându-i că trebuie să o ajute cineva care vorbește japoneză ca să explice funționarilor din stație ce vrea și după ce mi-a zis că o să roage o vecină din cămin, s-a dus la prof și i-a spus că eu nu vreau să o ajut.
Am intrat în pământ de rușine când am primit un mail de la prof spunându-mi că nu e frumos că nu vreau să o ajut. M-am prezentat în birou am explicat situația așa cum era, nu că nu vreau ci că nu pot, am chemat-o și pe ea să fie de fața și a rămas tablou. A dat-o cotită ca de fapt ea a zis că eu nu pot nu că nu vreau însă proful s-a enervat și i-a zis că el știe foarte bine ce i-a zis: că eu nu vrea. Când a văzut că a dat-o din lac în puț a zis ca posibil să se fi exprimat ea greșit.
De atunci nu mai vorbește cu mine. Mare fâs... de parcă îmi pasă.


Clubul Văduvei Negre se pare că s-a dizolvat. Concursul către inima ei a fost câștigat de Nas. Acum e oficial, pe facebook scrie cp sunt într-o relație. Eu am aflat de la Varză care încerca să pară cool cu toată povestea asta. Însă drama a fost la șobolan. I-a așteptat în fața cantinei în pauza de masă, l-a făcut tradător pe Nas, i-a spus văduvei că o iubește și că o va iubii toată viața și toate astea de față cu vreo 100 de oameni ce vroiau să intre la cantină. Soarta a făcut să mă gandesc să mămânc pentru prima dată la acea cantină (avem două in campus) și am asistat la toată scena telenovelistică. Acum e răcit, de vreo două săptămâni, are penomonie și își plânge de mila pe facebook.
Si pentru că Nas a fost câștigătorul inimii văduvei, și pentru că văduva neagră e un păianjen, am găsit o altă poreclă pentru el, că Nas nu era așa de bună iar asta i se potriveste minune, e ca un cadou: SpiderMan!
E amuzant să vezi Văduva si pe SpiderMan prin campus ținându-se de mână și restul clubului mergând în spatele lor.
Am uitat să vă spun că lezbianca nebună e in India pentru două săptămâni că se însoară verisorul ei primar, verișor de care ea e îndrăgostită. Altă telenovelă....
Pe curând...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare