Cum dorm?

Ma plangeam luna trecuta ca am probleme cu somnul, printre altele, si ca incerc tot felul de exercitii pentru a scapa de insomnii. Odata cu jailbreak-ul la telefon mi-am instalat o aplicatie ce se numeste Sleep Cycle.. . Aplicatia este un o ararma de trezire ce totodata iti analizeza si ciclul de somn pe parcursul unei nopti. Tot ce trebuie sa faci e sa iti pui telefonul in pat, langa tine si sa-ti setezi ora la care vrei sa te trezesti. Apoi intorci telefonul cu fata in jos si te pui la somn. M-am gandit sa va arat si voua graficile pe primele zile de cand am inceput sa folosesc aceasta aplicatie.
1.Miercuri noapte (25 spre 26 ianurie)
M-am pus in pat la ora 1:18 si m-am trezit la 7:15 Am dormit 5 ore si 56 min.
In noaptea aia am adormit greu si m-am trezit de cateva ori bune pe timpul noptii. Dupa cum vedeti in grafic. Pe la 4 am avut somn adanc, atunci cand de fapt e REM si visezi. De fiecare data dupa ce visez ma trezesc.


 2. Joi noapte (26 spre 27 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 1:11 si m-am trezit la 7:37 Am dormit 6 ore si 25 min.
In noapte aia nu am visat deloc, dupa cm se vede in grafic si sam avut un somn linistit, insa m-am trezit aproape de 7 si apoi am adormit la loc.
 3.Vineri noapte(27 spre 28 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 12:29 si m-am trezit la 8:27 Am dormit 7 ore si 57 min.
Vineri noapte am adormit bustean, ma luase somnul in timp ce ma uitam la un film. Pe la 5 am avut REM si apoi ca de ovicei m-am trezit. M-am mai trezit dimineata aproape de 8, cand au fost 3 cutremure in 15 minute.
 4. Sambata noapte (28 spre 29 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 1:49 si m-am trezit la 10:21 Am dormit 8 ore si 23 min.
Efectul SKYY cum ar spune o participanta. Sambata seara am fost la o petrecere si m-am imbatat. Dupa cum se vede am dormit busteam si am visat foarte mult. Abia pe la ora 9 m-am trezit, am baut apa ca eram mahmuri si m-am culcat la loc. Insa nu prea am mai dormit apoi.
 5. Duminica noapte (29 spre 30 ianuarie)
 M-am pus in pat la ora 1:37 si m-am trezit la 7:12 Am dormit 5 ore si 35 min.
 M-am pus la somn cand nu mai puteam de oboseala si pentru 3 ore am dormit busean. M-am trezit in miez de noapte (am mancat la cina niste peste ce nu mi-a priit – am petrecut seara in wc), mi-am rezolat problema si m-am culcat la loc. Insa dupa asta stomacul ma mai deranja un pic si m-am mai foit prin somn.
 6. Luni noapte (30 spre 31 ianuarie) 
M-am pus in pat la ora 1:04 si m-am trezit la 7:27 Am dormit 6 ore si 22 min.
Am invatat toata ziua pentru un examen si spre seara am primit o veste mai proasta. M-am foit toata noaptea in pat si m-am trezit si mai obosit decat m-am culcat.

7. Marti noapte (31 ianuarie spre 1 februarie) 
M-am pus in pat la ora 0:20 si m-am trezit la 7:14 Am dormit 6 ore si 53 min.
Se pare ca totusi am emotii pentru examenul asta. A trecut mai bine de un an de cand am avut un examen in engleza si oarecum sunt tarsit de toata povestea asta. Nu am dormit prea bine si mi-e cam somn. O sa recuperez cu somn diseara, pentru ca maine iar ma trezesc de dimineata...

Saptamana asta am avut o medie de 6 ore si 49 min. de somn...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare