Mancaruri asiatice

Pana sa ajung in Japonia eram pe dinafara cu mancarea asiatica. Mancasem la chinezesc de cateva ori si imi placuse, insa nu incercasem altceva. Nu aveam nicio idee despre mancarea japoneza, ce sa mai zic despre mancarea din alte tari din partea asta a Asiei.
Acum cam o luna am mancat prima data mancare Coreana. Posibil ca stiti despre acea experienta, pentru ca atunci am postat o poza pe facebook.
Atunci mancasem costite de vita, facute pe plita incinsa, in sos de susan, cu salata de varza, supa si 4 garnituri: preferatele mele: pastaile albe, varza murata Coreana: Kimchi - ce nu imi place de loc, e prea picanta, alge si ridiche in sos picant.
Mi-a placut mult, sincer nu stiu de ce nu m-am mai dus acolo.

Pentru ca a inceput vacanta, cantina din campus e inchisa. Insa eu trebuie sa merg la birou pana pe 18, deci am plecat in cautarea unui loc unde sa mananc. Asa am descoperit un restaurant Thailandez. Acum o luna, cand am mancat la corean, vroiam sa mancam la Thailandez, insa era inchis. Unsa dupa o luna l-am descoperit. 
Mancarea e excelenta. Am fost deja de doua ori.
Prima data am mancat taitei in supa, cu broccoli chinezesc (e diferit de broccoli, insa are aceasi culoare si e foarte bun; dand click pe nume, veti vedea cum arata), carne de vita, piftea de peste si o fudulie (pe care nu am mancat-o) si coriandru care e foarte popular in gastronomia tailandeza.  Pe langa asta mai aveam orez cu sofran si ou, salata de varza si o budinca de vanilie cu kiwi. Ambaut ceai tailandez, care e foarte bun. Ceea ce mi s-a parut tare, sunt condimentele. Un condiment picant, zahar, muraturi picante si ulei de peste ti se aduc sa iti asortezi mancarea dupa gust.

A doua oara am mancat un fel de taitei cu un sos de branza si ou, creveti, pastai albe, lamaie si  alune. Supa, orezul lor cu sofran si ou, salata si o budinca de ciocolata de data asta.
Scuze pentru poza ce apare invers, dar in calculator e normala.
Tin sa informez ca asa sunt meniurile, cu salata, supa, orez si desert si pretul e destul de bun (aproximativ 28 de lei, ceea ce e un pret foarte bun pentru Japonia).
Noroc de Spider Man ca mi-a spus cum se numesc mancarurile. Prima e Kuay Theow Nua Tun iar a doua Gapao.
Sper ca nu v-am facut sa salivati prea tare.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare