Dupa prima saptamana de scoala

A trecut si prima (mea) saptamana de scoala. A fot greu. Nu mai sunt obisnuit cu asa un numar mare de ore, colegii sunt antipatici si nu reusesc sa ma apropii de ei de loc, sunt privit ca un intrus in grupul lor iar profesorii sa mira sa ma vada aici.
Dar dupa 5 cursuri intense si pline de exeple practice pe langa toata teoria necesara, mi-am amintit de ce am ales aceasta faculte si cat de mult imi place ceea ce invat si ceea ce fac.
Da, e greu, e obositor la scoala si e greu sa imi gasesc un job insa am aplicat la niste burse si deja am primit o propunere pentru un concurs international. Sper ca intre timp sa am si niste interviuri de angajare si totul sa se duca pe un drum bun. Ca doar nu ma mamanca palma stanga degeaba.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare