IDIOTii

Dupa ce am plecat eu in Japonia au aparut astia ce isi ziceau: "Daca e duminica, e Idiot". Ma innebunise sora-mea cu ei. Ca sunt misto, ca sunt geniali, ca razi de nu mai poti. Dar cine-s astia? Niste actori tineri ce au format prima trupa de improvizatie teatrala din Iasi.
Asa ca dupa doi ani de cand le auzisem faima si dupa 7 ani de cand nu mai fusesem in Arte, duminica seara am fost la spectacolul lor. N-am mai ras de mult asa doua ore si jumatate. Sunt geniali. Trebuie vazuti, pe bune!
Daca sunteti din Iasi sau stati in Iasi si nu i-ati vazut, mergeti duminica seara in Arte, lasati 10 lei la usa pentru intrare si nu o sa regretati.
Daca ati avut o saptamana de rahat si va ganditi cu teama la saptamana ce urmeaza, astias sunt solutia. Plecati de acolo ca noi.
Ori au avut o zi buna (ca e posibil sa ai si zile proaste cand ai un show de improvizatie), ori am fost eu foarte impresionat, ori chiar sunt buni.

Abia astept sa-i mai vad!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare