Curry japonez si vin romanesc

Luni am avut un altfel de curs la Himawari. In loc sa invatam vocabular nou si scriere, s-a gatit curry japonez si s-a vorbit despre Japonia cu Higuchi Sensei. Higuchi Sensei e absolvent de Waseda ca si mine si asta l-a facut sa vorbeasca mai mult ca mine. El a terminat economia, s-a aganjat la o firma ce producea piese de masini, nu s-a adaptat la stilul de viata impus de societate, a plecat in State si de acolo in Ucraina. In Ucraina preda japoneza intr-o scoala si ii place foarte mult balkanismul asta. A vizitat Republica Moldova si acum Romania pentru ca era liber, i-a placut mult la noi si are de gand sa se intoarca in primavara, cu parintii sai.
Dupa ce doua ore am discutat despre de ce iubim noi Japonia si de ce el o uraste, si ne-am ghiftuit bine cu curry, am plecat la Bolta Rece, sa servim un vinul casei.
Am stat 5 ani in Iasi si nu am fost niciodata la Bolta. Noroc de Hihuchi ca asa am ajuns si eu acolo, am vizitat si beciurile, am baut si un vin bun si ne-au cantat si muzicantii in cap.
A fost o seara japonezo-romaneasca: mancare japoneza, bautura romaneasca, atmosfera de Romania dar timp de petrecut ca in Japonia: de la 8 la 10 seara.
Sper sa il revad in primavara pe Hughichi Sensei, cand i-am promis un gratar romansec, cu mici si ceafa de porc, nu creveti si raci ca in Japonia.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare