Gift Cards

De ce nu exista si la noi gift carduri? Ele se numesc asa frumos pentru cei ce vor sa faca un cadou cuiva si nu stiu ce sa-i ia, insa in cazul gift cardurilor pentru e-shoppuri poate sa fie si un prepaid card. Eu stiu multa lume ce nu face shopping online pentru ca nu are incredere in paypall sau in oferirea dateleor de pe card unui site anume.
In Japonia xistau aceste Gift carduri pentru Amazon, iTunes, AppStore dar si alte magazine locale. Pentru stainii ce nu aveau card de credit, ci doar un cash card era mai usor sa cumpere un gift card si apoi sa il foloseasca cand cumpara ceva.
Ma uit ca la noi exista un singur site de unde se pot cumpara carti electronice. Mai toate editurile iti fac trimtiere catre elefant, mai putin Humaitasul care are propiul site (nu stiu de ce dar Humanistas e in capul meu ceva gen Trustul PRO - toate se fac in interior). Mie mi-ar fi mai usor sa ma duc intr-o librarie, sa aflu ca exist o carte anume si in format electronic si la casa sa platesc suma, iar dupa aceea sa primesc un card cu un cod pe care sa-l folosesc ca sa descarc cartea.
Pentru ca uneori cand sunt intr-o librarie si vad o carte, imi doresc sa o cumpar electronic, dar pana ajung in fata calculatorului uit de ea. Si asa i-am mai lasa mai liberi pe cei de la elefant care mai nou uita sa trimita comenzile, de cand au devenit site de haine cu carti.
Pe curnad...

Comentarii

Postări populare