Naked

Mi-am facut curatenie prin Kindle si am dat de Naked scrisa de David Sedaris. Imi aminteam vag o noaspte cu luna plina, cand din motive de isomnie cautam cartea asta pe net. Dar nu m-am intrebat de ce. Daca o aveam in kindle inseamna ca am avut un motiv pentru care am vrut s-o citesc.
Am inceput sa o citesc cand am dat peste un fragment in care protagonistul se masturba in camera de camin, alaturi de colegul de camera. Am terminat povestioara, am lasat kindle-ul jos si m-am dus la sfantul Google ca caut informatii despre carte. Cartea cuprinde 17 eseuri scrise de comedianul David Sendiris. Povestile ii surpind viata, de la copilarie pana la viata studentiei si acceptarea faptului ca este homosexual.
Romanul nu e premiat, nu e atat de amuzant pe cat zic cei de pe goodreads si nu e ceva ce mi-as fi dorit neaparat sa citesc. Nu e o carte rea, e chiar simpatica asa in felul ei insa nu stiu de ce o am in kindle, de mi-am dorit sa o citesc.
Poate m-a rugat cineva sa i-o caut si  pentru ca am incredere in gusturile acelei persoane am zis s-o citesc. Sau poate ca am citit vreun top cu cele mai ceva romane de pe undeva (gen goodreads).
Mancat de curiozitatea asta ce s-a raspandit in mine ca un virus, nici nu am putut sa ma bucur de maniera amuzanta in care Sedaris isi povesteste copilaria, adolescenta si tineretea.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare