Clasic

The Stranger 1946.
Acest film noir clasic este scris si regizat de Orson Welles, ce joaca si rolul principal. Filmele sale sunt memorabile in istora cinematografiei datoria suspansului ce invaluie filmul.


Casablanca.
Pelicula a castigat 3 Premii Oscar printre care si cel pentru cel mai bun film, in anul 1943. Frumoasa poveste ce ii are in rolulile principale pe Humphrey Bogard, Ingrid Bergam si Paul Heinred este considerata de criticul Leonard Maltin cel mai bun film al Hollyood-ului din toate timpurile.


My Fair Lady.
Comedia romantica castiga in 1964, 8 Premii oscar printre care cel mai bun film si cel mai bun actor in rol principal, Rex Harrison. Povestea transformarii Elizei (Audrey Hepburn) de catre foneticianul Henry Higgens (Harinson) este cel mai irezistibil muzical al tuturor timpurilor. Filmul a fost colorat in 1994, devenind astfel mult mai atragator.


Acestea sunt filmele clasice pe cale le-am revazut in acest inceput de an. Mi-am redeschis apetitul pentu filmele clasice dupa ce am revazut la tv Pe aripile vantului, iar apoi am vazut Chici cine vine la cina. Mi-am redeschis apetitul pentru intonatia cu care vorbeau atunci actorii... As vrea sa revad Sapte neveste pentru sapte frati, Vrajitorul din Oz. si alte filme vechi ce au facut istorie.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare