Ctrl+C

Sesiunea bat-o vina ca nu am am ispiratie pentru postari. ma simt total aiurea. Doua zile lucrez intens, una pauza. Am un examen ciudat marti, Dinamica, e grea, e importanta pentru un proiectant, dar teoretic examenul e usor. 10 intrebari din cele 81 date de profesoara si o problema ca in tema. Problema e ca mai aproape toate calculele (matrici si diagrame) le-am facut cu programe ce te ajuta, pentru a merge mai repede. Da la examen trebuie sa le fac din cap si nu stiu daca mai stiu. Asa ca maine o sa imi reamintresc trasarea diagramelor si o sa tocest teoria. Noroc de telefonu meu mult prea inteligent si complicat cu care as putea sa-mi fac viata mai usoara.
Si daca postul anterior era legat de logourile de criza, si acum imi laud iPhonul, am sa postez si poza ce am uitat s-o postez anterior, cu noul logo, de cria, al firmei Apple :P
Pe curand...

Comentarii

Postări populare