Despre 2008,2009, in 2009

Nu am vrut sa scriu despre 2008 pana nu se termina, am vrut sa stiu cum a fost pana la capat si apoi sa imi dau cu parerea.
2008 a fost un an bun in comparatie cu 2007, care a fost un an al dezamagirilor dar mai prost ca 2006. Dupa 2007, cand totul in jurul meu se ruinase, concepte, idei, prieteni, a venit 2008 ce a fost un an al deciziilor. Trebuia sa o iau pe un drum, sau poate ca o luasem deja iar in '08 am nuat decizii legate de aceasta noua cale. Si cred, acum la sfarsit, ca a fost anul deciziilor bune. Cred ca pentru prima data am luat decizii bune. A fost si un an al consalidarilor. Am inceput sa imi fprmez principii noi sau sa mi le cimentez pe cele vechi. Prietenii vechi, anul asta au fost in sufletul meu mai mult ca oricand, cu toate ca ne-am vazut mai putin ca niciodata, si am realizat ca prietenia noastra e dincolo de cafele si sucuri in oras. Prieteniile noi s-au cimentat, iar cele de suprafata s-au volat. La scoala am ineput sa realizez ceea ce fac si sa vreau sa fac mai mult.
Nu ar fii bine sa imi fac planuri pentru 2009 pentru ca nu prea ma tin de planuri, dar imi dorsc ca 2009 sa fie un an al schimbarilor. In 2009 ar trebuii sa lucrez la chestiile de finete si sa schimb anumite lucruri mici la mine, ce in timp vor avea un impact mare. 2009 o sa fie un an egoist in care vreau sa fac lucruri pentru mine.
Pe curamd...

Comentarii

Postări populare