Obositi

Zilele astea m-am tot uitat in jurul meu, la persoanele de varsta mea iar apoi in oglinda. Raman fixat dimineata in oglinda cateva minute bune si ma uit. Niste colegi au fost pe la mine si se uitau la poze de anul trecut si imi spun "Ce tanar erai aici !". Am crezut ca innebunesc. Cum adica tanar? Acum ce am? Si ma uit si eu prin poze... si ma uit in jur. Suntem obositi.
Intr-o zi la scoala, trebuia sa predam o tema pentru a intra in examen. Profesorul avea consultatii cu studentii de anul 2. Erau atat de fresh, de... tineri. Ma uit in jur la colegii mei. Cearcane, ochi craati, jineti in jurul ochilor, unflati de oboseala. Ce se intampla nu noi? Multumesc lui Dumnezeu ca inafara de pungi la ochi eu nu prea dau semne de oboseala, dar ma simt. Imi este somn, ce-i drept dorm putin, am imptesia ca timpul curge atat de repede si am atatea de facut dar sunt prea obosit. Suntem si inconstienti. pe fata generatie mele au lasat urme alcoolul si tutunul. Daca fumeaza sau isi petrec timpul in baruri nearesite, pline de fum, beau ca porcii si dorm putin. Toate astea lasa semne fe fata ta. Vezi o fata nemachiata, te sperii! Si are doar 21-22 de ani, dar fara machiaj e varza. Alba la fata si vanata la ochi, cu buze crapate is lipsite de culoare. baietii sunt barbosi si nespalati in cap... Azinapte la 3 era o caoda la shaorma, cum nu e ziua, cum sa nu ai o fata de om batran daca bagi atatea toxine in tine si la ora asta...
In stilul asta nu cred ca o sa ajungem la pensie...
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare