Copil mare

De cand sunt in Japonia si statul japonez imi rasplateste munca cu bursa mi-am permis sa imi indeplinesc niste dorinte pe care nu cred ca mi le-as fi indeplinti in tara. In primul rand mi-am cumparat un iPhone nou in loc sa imi cumpar un telefon japonez normal si apoi mi-am cumparat camera foto.
iPhone-ul este nebunia mea de cand am vazut prima data reclama la primul iPhone si am ramas mut in fata tehnologiei. Am strans din buci si in anul 2 mi-am cumparat unul pe care inca il am. Acum 8 luni mi-am cumparat unul nou si ma bucur in fiecare zi de beneficiile lui.
Am fost intotdeauna pasionat de fotografie insa nu mi-am cultivat aceasta pasiune. Nu stiu daca am talentul necesar insa stiu ca nu am rabdarea sa prind un cadru bun sau sa modific poze. Insa meritam un aparat mai bun decat sapuniera (cum le spune Q) pe care o aveam si asta pentru ca ma aflu intr-o tara in care nu cred ca o sa mai ajung vreodata.
Acum vreo cativa ani mi s-a pus pata pe un e-book reader si anume pe Kindle. Imi doream mult sa am asa ceva insa am tot spus ca e o fitza. Nu imi permiteam sa mi-l iau insa nu am uitat niciodata de jucarica pe care o vroiam.
Si uite ca de  o saptamana ma bucur de un Kindle Tuch. Nu am apucat sa scriu mai repede depre noua mea jucarie pentru ca am avut altele pe cap si articole planificate de acum doua saptamani cand am fost in dispozite de blog. Insa de cand il am am si citit prima carte Children of the Frost de Hack London. Cartea am descarcat-o gratuit de pe Project Gutemberg, un site cu multe carti gratuite (in limba engleza). Intre timp, Cristina de la Bibliophile mi-a dat niste carti pe care le acea ea. Acum o sa am ce face in aeroport in Moscova 16 ore.
Oricum de o saptamana citesc mai mereu: in camera, in tren, la laborator si ma bucur de experienta aparatului. Sincer recomand un e-book reader pe baza de e-link. E-link-ul nu strica ochii si in momentul in care e soare, lumina nu reflecta in ecran ca sa nu vezi. Exista o selectie mare de e-book reader-uri si editurile romanesti au inceput sa publice carti in format e-book. O librarie de unde puteti cumpara carti in format electronic dar si device-uri este Elefant.
Kindle are o greutate optima si dimensiuni ok ceea ce il face foarte usor de manevrat. Insa e destul de scump si posibil ca se gasesc altele mai ieftine. Eu l-am cumparat din America pentru ca acolo au o verianta mai ieftina ce are o bara de publicitate in momntul in care esti in pagina principala a aparatului. Eu mi-am cumparat si o husa ce are lampa incorporata pentru a citii noaptea fara a aprinde lumina. Husa am luat-o pe ocru pentru ca aceasta culoare avea reducere de pret insa existau si alte culori sau alte tipuri de huse.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare