Sa dea Domnu' sa il iau

Eu cand am zis ca nu sunt pregatit pentru examen, nu exageram prea mult. Am racit, e foarte cald si sunt obosit. Ma gandesc la acasa si nu aveam tragere de inima.
Din 13 subiecte posibile existau 4 pe care nu le prea stiam. Gici ce? Subiectul 2: alegeti doua subiecte din urmatoarele 4. Erau cele 4 pe care nu le știam. Ciuciu! Subiectul 1: alegetiun subiect din cele doua date. Ok, am ales, am scris. Subiectul 3: rezolvati problema. Ce??? A zis ca e numai teorie. Nu m-am uitat pe fiagrama ce ajuta la rezolvarea problemelor si nu stiu sa o citesc. Deci am scris barbologii.
Doamne ajuta!
Si daca ma gandeam ca o sa scap si ca o sa plec acasa sa dorm ca nu am dormit bine azinoapte si sunt racit( aveam febra dimineata) si posibil insolatie de ieri ca am dureri de cap si stare de voma.
Dar nu am scapat. A sunat proful si a zis ca au amanat un pic excursia si ca pleaca acum. Deci sa vin si eu. Si asa, impopotionat de examen, ma aflu in metrou, in drum spre port. Scriu mesajul de pe telefon si o sa-l public cand ies la suprafața si o sa am semnal.
O zi lunga...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare