De la Google Docs la Goodle Drive via Dropbox

Acum cativa ani mi-am cumparat primul meu iPhone. Aplicatiile pentru iPhone erau destul de limitate si paleta de acoperire era destul de mica. Ca orice student, am fost si eu tentat de copiute. NU m-am dus niciodata la un examen fara sa invat insa pentru ca sunt paranoic si nu am incredere in puterile proprii am avut la mine o sursa de inspiratie pe care de cele mai multe ori nici nu am folosit-o.
Pe vremea aceea, ca sa pui documente word sau pdf pe iPhone exista o singura aplicatie ce prin wi-fi, impreuna cu laptopul transferai documente de la un dispozitiv la altul. Progamul pt calculator nu era gratis ci aveam o varianta trial de 30 de zile .Era destul de complicat sa imi pun documentele in telefon si mai mult ma complica.
Apoi am descoperit GogoDocs, o apicatie care iti accesa documentele din Google Docs. Incarcam documentele pe Google Docs si apoi le decarcam in telefon, prin aplicatia respectiva. Si asa era destul de complicat, insa mult mai usor.

In Japonia, odata cu nou iPhone am descoperit Dropbox-ul pe care l folosesc pe post de stick. Imi mut datele din laptop in calculatorul de la birou sau trimit poze sau alte documente acasa. Dropbox are aplicatie si pentru telefon pe care o folosesc ca sa vad unde am ore. Dupa un semestru de scoala nu am invatat salile de clasa si de aceea am orarul in Dropbox. Acum cateva zile am descopetit ca daca exista sau daca stiam de dropbox, in facultate, imi era mai usor. Acum nu mai am nevoie...
Intre timp Google Docs s-a inchis si s-a transformat in Google Drive. Google Drive e ceva asemanator cu Dropbox. Are progam pentru calculator: unde poti pune direct ceea ce vrei sa stochezi si/sau transferi, sau poti folosi ca pagina de web Google Drive (care este fostul Google Docs) si in acelasi timp ai si aplicatie pentru iPhone si Android.
Insa acum nu stiu ce sa folosesc? Sa ma intorc la Google sau sa raman cu Dropbox?
Si totul se intampla datorita noului concep de Cloud, pe care il gasesc noua revolutie in materie de tehnologie. Virtual poti stoca informatii pe care le gasesti apoi in toate device-urile pe care le ai.
Pe curand...

Comentarii

  1. Мy brother recommendeԁ І maу like thіs ωebѕitе.
    He was entiгely right. This submit аctuаlly
    maԁe my dаy. Υou саnn't believe simply how much time I had spent for this information! Thank you!
    Here is my page - small url

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare