Bantuit...

Cat timp am stat in camin s-a tot construit in zona. S-a ridicat un bloc, s-a daramat altul si in locul lui s-au construit 4 case, s-a daramat o casa si o magazie si s-au construit doua case, s-a renovat, asfaltat si plantat. Aproape zi de zi ma trezeam de zgomotul de pe santier si ma plangeam. Da, stiu sunt inginer constructor si oricand as putea fi in locul acelor oameni, trea de la 6 ca sa fiu la munca la 8. Insa pana atunci invat si am un alt program.
De cand ma stiu sunt rau cu somnul. Am insomnii, adorm greu si am somnul foarte usor. Asta e unul dintre motivele pentru ca ma ingras, pentru ca creierul nu reuseste sa de odihneasca. Ma pot trezi cu usurinta dimineata, insa injur de tot ce apuc cand aud alarma. Asta e motivul pentru care orice zgomot de afara ce apare mai devreme decat ora mea de trezit, e blestemat.
Inainte sa ma mut din camin s-au terminat si santierele. Casele ce erau ultimile lucrari incepute , ajunsesera la stadiul de finisaj interior, deci zgomot nu mai era.  Si m-am mutat, undeva unde in cateva luni au disparut doua case. Iar saptamana trecuta in locul uneia dintre ele a inceput sa se construiasca. Sa va spun ca apartamentul in care stau e la un metru de strada care e ingusta de 4 metri. Asa ca de dimineata am vazut prin geam, ca printr-un vis, autobetonierele ce veneau sa descarce betonul la casa se ce construieste la 10 de metri de noi.

Ce sa ma plang, am sarit de pe fouton, l-am strans, m-am spatat, am facut o cafea si am iesit afara sa o beau. Angajatul delegat sa dirijeze traficul si-a dat casca jos s-a inclinat in fata mea si si-a cerut scuze pentru galagie. Mai dureaza doua ore mi-a zis. In doua ore era totul gata, spalat pe jos si liniste. I-as fi zis ca sunt si eu inginer constructor, insa mi-a fost rusine ca serveam cafeaua in pijamale la 8 jumatate, cand ei munceau de zor.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare