Please Look After Mom

Va povesteam ieri ca mi-am cumparat din aeroport o carte, Please Look After Mom, de Kyung-sook Shin. Cand intrasem in libraria din aeroport m-am gandit sa o alta carte de Young-Ka Kim petntru ca Your Replubic is Calling You mi-a placut mult. Uitasem ca citisem in mica mea cercetare despre literatura coreana, de acest roman. M-am bucurat ca asta era singura carte coreana tradusa in engleza pe care o aveam in librarie pentru ca asa am avut sansa sa citesc unul din cele mai citite romane coreene contemporane.
E o carte sumbra, dureroasa, ce ne loveste in moalele capului si ne spune sa nu uitam sa ii apreciem pe cei de langa noi si sa nu mai luat totul ca si cum am merita pentru ca e prea tarziu sa ii apreciem pe cei ce aii avem vand ii pierdem.
Romanul prezintapovestea unei familii contemporane coreene ce se afla in fata unei probleme dramatice: mama lora disparut la metrou, in Statia Seoul si nu mai e de gasit de zile bune.
Daca initial copii se simt deranjati de toata povestea asta, pentru ca trebuie sa isi piarda din timpul liber sa o caute, in timp isi dau seama ca nu stiu mai nimmic despre mama lor si chiar ca nu au aprecita-o si nu i-au multumit niciodata pentru toate sacrifiicle pe care le-a facut crescandu-i.
Am fost impresionat de roman si m-a pus mult pe ganduri. Mai ales ca anu l asta am pierut trei bunci si nu am reusit sa imi iau ramas bun de la ei.\

Pe curand....

Comentarii

Postări populare