City Break

Dragii mei, pentru 4 zile o sa fiu plecat in Coreea de Sud, in Seoul. Draga mea colega de laborator si prietena, Namyi se marita si am fost invitat la nunta. Si daca tot a aparut oportunitatea de a pleca pana in tara vecina, am zis sa plec cu cateva zile inainte ca sa am timp sa vizitez cate ceva si sa ma bucur de deliciile locale (if you know what I mean).
Dar n-am sa va las asa pe uscat. Am pregatit cateva articole ce o sa apara in zilele cand sunt plecat. Nu stiu insa cand o sa scriu despre ce o sa fac in Coreea, pentru ca ajung pe 14 noaptea iar pe 15 am cursul festiv. Poate pe 16. O sa incerc sa imi fac un jurnal in fiecare seara si sa scriu ce am vazut, ca sa imi fie mai usor apoi.
Astept excursia asta de doua luni si e cadoul meu de absolvire asa ca nu o sa stau deloc cuminte.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare