Cele 16 ore ale Romtelecomului

Joi o mica furtuna a dat de furca prestatorilor de servicii, pe Calea Moinestilor. A fulgerat un transformator si am ramas fara curent. Am stat noi cuminiti o ora, am vazut ca nu se rezolva nimic, am sunat la EON. Am stat pe linie 35 de minute, asteptand cuminte, cand pac, a venit curentul. Am inchis telefonul si mi-am continuat treaba prin casa.
Pe la 23:35 a picat netul. Intrasem de pe telefon pe fb sa verific ceva, cand am vazut ca nu se conecteaza. N-am bagat de seama, insa a doua zi de dimineata, cand am vazut ca problema inca exista, am inceput sa sun la Romtelecom.
Dupa o ora, de asteptat operatorii ce erau ocupati, apelul se intrerupe automat.
Asa ca am mai sunat odata.

Si dupa ce am pierdut doua ore din viata mea, asteptand la telefon, m-am apucat sa-mi fac treaba pe care o mai aveam de facut, si apoi am sunat din nou, o ora mai tarziu

Nici atunci nu a raspuns nimeni, si nici o ora mai tarziu, cand nu am mai reusit sa fac print-screen pentru ca aveam telefonul in buzunar, castile in urechi cu muzica de fundal de la Romtelecom si aspiram in casa.
Au raspuns la 4.
Operatoarea raraita a inceput sa ma intrebe daca sigur e pus routerul in priza, daca lumineaza becurile, etc. I-am raspuns calm pentru ca stiu ca au de-a face cu oameni din astia insa i-am explicat ca nu a mers nici telefonul, deci e ceva de la ei. S-a uitat in baza de date si a vazut ca mai anuntase cineva problema si ca echipa se afla deja la fata locului. "In 16 ore problema o sa fie remediata". 16 ore de cand? De cand am sunat eu. Pai da cum? Ca eu sun de la 9 si nu raspunde nimeni timp de 7 ore... Si daca spuneti ca a mai sunat cineva mai devreme si a auntat, nu sunt 16 ore de atuci? "Cu alte probleme va pot ajuta?" Da! La ce ora a sunat cineva sa anunte problema? Nu puteau sa-mi spuna.
Intre timp s-a mai luat telefonu si a mai venit de cateva ori.
Sambata dimineata sun din nou. Raspund imediat. "Vad ca ati mai sunat la noi!" Problema dumneavoastra a fost anuntata de cineva din zona la ora 12:35, ieri. In 16 ore se remediaza. Nenea! Au trecut de mult 16 ore! "Cu alte probleme va mai pot ajuta?" Da! Cate ore au trecut de ieri de la 12:35? Vreo 20, va spun eu!
Sambata seara sun din nou. Prima oara cand raspunde un competent care imi spune ce probleme au fost si ca echipele lucreaza, cel putin asa ii apare lui in calculator. Isi cere scuze pentru disconfortul creat, ii multumesc ca mi-a expicat si mie ce se intampla si inchid.
Dumica aflu ca la Scorteni a venit netul. La noi nu. Sun din nou! Se remediaza, se lucreaza pe teren si azi, duminca!
Netul a venit luni dimineata!
16 ore dupa ce, draga Romtelecom?

Pe curand...

Comentarii

Postări populare