Black Mirrior

Nu prea ma uit la seriale britanice cu toate ca sunt foarte bune si cu toate ca imi place accentul lor la nebunie. Nu ma uit la ele pentru ca un sezon de-al lor are 3-4 episoade iar urmatorul sezon apare dupa un an, un an jumatate.
Despre Black Mirror mi-a vorbit Razvan intr-o dupa-masa ploioasa cand trebuia sa facem un gratar, iar ideea seriarului m-a atras pe loc.
Serialul britanic prezinta o lume, intr-un viitor apropiat, in care omul este foarte dependent de tehnolgie, atat de independent incat se dezumanizeaza, Scenariul ce poate acum vreo 10 ani parea SF, e astazi mai aproape de adevar decat niciodata. Am ajuns sa traim pentru like-urile de pe facebook si sa facem ce e la moda pe retelele de socializare. Lumea nu mai are curaj sa faca altceva decat turma si asta ma sperie. Cu siguranta asta e motivul pentru care mi-a placut Black Mirror atat de mult. Merita vazut. Sunt doua sezoane cu cate 3 episoade fiecare iar episoadele nu au legatura intre ele. Mi-au placut toate mult insa m-au marcat episoadele 1x03 si 2x01 pentru ca pun accent pe sentimentele umane care pot crea efecte secundare unei tehnologii ce in terorie pare ok.
Deci, va invit sa-l vizionati.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare