De ce?

Intotdeauna omul a cautat raspunsuri. S-a intrebat mereu "De ce?".Tocmai de aceea in vremurile in care a constentizat ce se intampla cu le, cei mia sus pusi dec at ei au spus "Crede si nu cerceta!" Dar omul fiind iscoditor, a cercetat, si astazi stim mai multe despre ceea ce se intmapla cu noi. Nu avem toate rspunsurile, nu credem toat ceea ce se stie si cautam sau rastalmacim in continuare.
De dimineata am am avut o problema. Imi cumpar paine, si dupa 2-3 zile, daca nu o termin deja incepe sa mucegaiasca. Am in camera anafura de acum 2 sapt, de la Mitropolie. Cand am luat-o, era proaspata, parca era paine proaspata, a doua zi se uscase deja. Mai am cateva bucatele si abia acu, am realizat ca nu a mucegait. De ce? Deci chiar exista acea putere Dumnezeiasca ce s-a coborat aspura "painii", transformand-o in anafura. Aceasi chestie si cu aghiasma. O sticla de apa daca e tuinuta in sticla mult timp se cloceste. Si cea din comert, care e inchisa etans e valabila un an. Am gasit in casa, aghiasma de doi ani, si era la fel de proaspata ca in prima zi. Si va intrebati de ce?
NU sunt bisericos, dar nici ateu, tocmai de aceea imi pun intrebari. la moastele Sfintei Paraschiva, cand am fost, si am atins-o se simt mainile, oasele, inca intregi...
Nu credeti ca am luat-o rasna si ca devin habotnic, dar asta e starea mea de azi...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare