Troc cu diavolul

-Ce mai vrei de data asta?
-O alta culoare la ochi!
-Parca iti placeau ochii tai. Sunt superbi, vorbesc serios. NU am nici un motiv sa te mint.
-De fapt e un motiv sa imi mai vand o bucata din suflet...
-Stii cine sunt, sti stii pera bine ca nu ma intereseaza motivele pentru care faci asta. Cu asta traiesc... Dar totusi... De ce vrei sa mai dai din el?
-Ma simt mai bine fara suflet. Sunmt mai usor. Eram prea incarcat. Asa parca nu am nici o durere. Parca as fii beat fara sa beau sau poate drogat, nu am de unde sa stiu. Sunt fericit, relativ.
-Imi pare rau. Dar nu accept schimbul. Sunt frumosi si eu iau urat si dau frumos in schimb la pret mare.
-Ai voie sa refuzi?
-Se pare ca da. E pentru prima data.
-Nu poti sa ma refuzi. Am nevoie de asta!!!
-E prea egoist si pentru mine. Imi pare rau...
-Te rog!
-Nu!
...si a disparut...

Comentarii

Postări populare