Dupa o saptamana de scoala

A trecut aproape o saptamana de scoala. Am cunoscut cam toti profesorii, doar la geologie nu, nu am avut saptamana asta. Mi-a mai ramas sportul si engleza dar aici imi cunosc profesorii. Cred ca o sa fie un semestru interesant, pe langa greu. Cu ce sa incep? Statica... Proful pare de treaba, preda jumatayte de fraza in engleza, jumatate in romana, sau nici chiar asa. Jumatate de pagina cu jumatate de pagina. Macar am ramas cu proful vechi la seminar. Chiar imi place omul ala. cred ca semanam la temeperament, cel putin. Apoi sa vorbim despre Topografie. proful de curs, cu care facem si seminarul, dar impreuna cu altcineva, e dus cu pluta. Mi se pare un om rau care vrea sa arate ca el le stie pe toate, un infatuat, un parvenit intelectual. La seminar e impreuna cu o tipa, doctoranta, frumusica foc. Probabil ca e si desteapta. Ne-au cam speriat cu temele lor ce trebuie predate, dar nu oricum, ci e o adevarata filosofie de viata aici. Cacat! Temele la statica nici nu se compara cu astea. cred ca alea vor fii buba. La beton, profa e o doamna in adevaratul sens al cuvantului. Mi-a lasat o impresie foarte buna, sa vedem seminarul saptamana viitoare, ca cel putin pentru moment il voi face cu ea, pana se intoarce proful celalalt din Brazilia, parca. Hidraulica e data a dracului. Cursul il facem cu decanul facultaii de hidrotehinica, ce areo engleza basesciana de care este foarte mandtru, pentru ca nu vrea in ruptul capului sa vorbeasca in romana. Nu intelegem nimic dein ceea ce spune asa ca nu cred ca il voi vedea de prea multe ori la fata. La seminar e un ardelean machitor caterincos ce mi s-a parut mai mult decat ok. Cred ca oele vor trece foarte repede avand in verere temperamentul profului. Cladiri. OMG!!! Avem de facut un proiect cu 9 planse si foarte multe calcule. profii de la proiect imi sunt cunoscuti, am mai facut cu ei si cel putin ea mi se pare o figura. E un amestec de sictir intelctual si zambete ce nu se lasa vazute. profa de curs e dusa cu pluta. Are pretentia sa stim deja ceea ce trebuie ea sa ne predea si pe langa astea ne considera pe tot enciclopedii ambulate, la fel ca ea. Imi place la ea ca e pasionata de ceea ce face dar e cam dusa cu pluta. Si Elasticitate... Cea mai senila persoana pe care am vazuto. Consumatorul ideal de Rudotel. Spune ca va vorbii in engleza dar spune fraza in romana, are un amestec de accent moldovenesc cu raraiala si uita mereu unde a ramas. Dar totusi zic ca e doxa. le are si cu calculatoarele, cunoaste multe programe de calcul si are ore interactive. pacat ca e monotona si plicitsitoare.
Sper sa fie un semestru bun. De semestrul trecut nu prea sunt multumit. Am pretentii de la mine si multi au asteptari.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare