Spleen

M-a ajuns oboseala dupa o saptamana de scoala. Orarul e aiurea, sunt racit si cred ca si sunt molipsit de o astenie de primavara. Nu am apucat sa ma odihnesc deloc vacanta asta si am nevoie de forte proaspete pentru noul semestru. Cred ca o sa-mi transform dfuminica in zi de somn, ca anul trecut. Fara sa imi pese ca pierd ziua, voi dormii cat voi putea, pana imi va exploda vezica :)).
Din cauza oboselii ma enervez destul de repede, ca in liceu. ma simt tradat si singur. Acum sunt plin de nervi pentru ca simt ca mi s-a ramit incererea si am fost bataia de joc a catorva peroane pe care le consideram apropiate. Poate ca mi se pare, dar acum asta simt. Nu am nevoie de explicatii. vreau sa stau singur si sa ma rasfat cu o carte buna si ceai. O sa fac ceea ce imi place, o sa ma uit apoi la un film bun, fara serialele mele, fara nimic din cliseul zilelor astea.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare