Jurnal de vacanta. Bucuresti ziua 3, ziua 4 si azi...

Vineri ne-am trezit mai greu pentru ca ne culcasem tarziu dupa ce ne hotarasem in ultimul moment sa iesim in Cafeneau actorilor. In cafenea am avut pe langa o misiune secreta si mult chef de caterinca. Am ras ca dementii si ne-am filmat cand ne maimutaream. Neavand decat un obiestiv pe vineri si anume sa vizitez niste prieteni de familie am cam pierdut vremea si am facut curatenie si mancare. Apoi am fost in Victoriei si am petrecut 2 ore la Tanti jeni, a ''treia bunica" a mea inpreuna cu fiica ei Diana si nepoata, Dana, cu care nu ma mai vazusem de un an.
Vineri seara am dormit in camin la Romano-Americana si ne-am distrat alaturi dce cele doua "pisi" ale Vanesei. Pe langa mim, si variatiii pe aceasi tema am jucat si baba oarba pe culoar, am turnat un filmulet cu "Super Vanesa" si ne-am s[eriat de fantome. Sambata pana sa plecam ne-am mai plimbat pri Herastrau si am jucat din nou carti. iarasi am ajuns cam pe muchie la tren si dupa 4 ore si ceva am ajuns acasa franti de oboseala dar multumiti de ceea ce fusese vacanta mea la Bucuresti. Astazi iarasi pe drumuri, ajuns la Iasi nu am mai avut timp sa imi pregatesc documentatia despre Dragobete asa ca nu voi mai scrie articolul despre sarbatoarea romaneasca a dragostei.
Pe curand...
P.S. O sa pun poze din BUcuresti si pe photoblog (in curand).

Comentarii

Postări populare