despre mine, despre ceea ce se intampla cu mine, despre cine sunt eu de fapt.

De multe ori ai crezut ca e mai mult decat vezi, ca e mai mult decat pare. Te inseli. Sunt asa cum ma vezi. Simplu cateodata si extrem de incalcit, de complicat alteori. In primul rand sunt barbat si face parte din natura mea sa iau lucrurile asa cum sunt, fara a le complica mai mult.

Marele meu defect este comoditatea, delasarea. Sunt delasator si daca sunt intr-um mediu ce imi fructifica defectul e de naspa. Am nevoie de stimuli, de oameni cu care sa concurez, si nu ma refer la scoala, nu e viata mea, e o etapa. Ma refer la viata in sine, la idealuri, la ceea ce fac in timplul liber. Daca nu am cu cine sa vorbesc despre o carte, daca nu exista cine sa ma intrebe ce am mai citit, daca nu este cine sa imi spuna de o carte buna pe care a citit-o ma las si eu. Imi ocup timpul cu altceva, cu pierderea lui, de exemplu. Am realizat tarziu ce se intampla cu mine, ca ma duc urat pe o panta a mediocritatii. mi-e frica de mediocritate. Daca ajungi acolo incepe sa iti placa si sa fii fericit asa, incat nu o sa vrei sa mai fi destept niciodata. mediocritatea iti aduce o fericire aparenta sau mai bine spus te scapa de nefericirea intelepciunii. Te scapa de vesnicile intrebari "De ce?" la care trebuie sa cauti singur raspuns.
De aceea m-am apucat de blog, asa incerc sa ma redresez. Am inceput sa merg in librarii, din nou, si sa imi cumpar carti, sa le citesc. Ma simt atat de bine. dar e mai naspa ca in liceu, parca am mai putin timp si iar uit de citit, oar uit de mine. Mai scriu din cand in cand. De fapt cand o vad pe EA. Cred ca e un fel de muza, ma inspira sau imi da din karma ei pozitiva. O iubesc in felul meu, si nu vreau sa o pierd. Dar oare stiu sa iubesc? mereu m-am intrebat asta. Sunt egoist sau zgarcit din punctul asta de vedere. vreau sa primesc mult fara sa dau de la mine. Nu am fost mereu asa. Mereu ofeream fara sa primesc, dar m-am ars, am fost singur cand aveam nevoie de ajutor, nu era nimeni care sa fie langa mine cum eram eu cand ei aveau nevoie. Asta m-a schimbat, m-a facut mai rau dar si mai puternic...
Totul se rezuma la decizi si la compromisuri. Nu trebuie sa dai inapoi de la o decizie facuta, nu trebuie sa plangi pentru cineva ce ai lasat in urma. Insemana ca nu era demna de tine. trebuie sa lupti pentru cei ce te lasa in urma, tebuie sa fii alaturi de ei.
Dar revenim la mine, astazi sunt egoist si egocentrst. Te-ai gandit vreodata ce simt, cum ma simt, ce vreau de fapt. Ti-ai dat seama ca ma jignesti de forte multe ori. Un proverb spune sa nu faci altuia ce tine nu iti place. eu nu jignesc un om asa ca sa arat eu ce tare sunt. il ignesc, il atac cand ma ataca el pe mine, o fac ca sa ma apar. dar tu faci lucrui ce nu iti plac sa iti fie facute asa de chestie. Daca vrei sa stii ce e cu mine, dac a ai impresia ca acum vorbesc despre tine, nu intreba pe X sau Y ci pe mine. eu iti pot da raspunsurile. Nu incerca sa o iei pe ocolite ca tot la mine ajungi. Nu imi mai spune sa ma gandesc la ceea ce fac, uita-te in curtea ta mai intai si vezi ca peste tot e rahat si mucegai. fa ordine in viata ta, nu spoii totul de suprafata si apoi ia-te de mine. nu cere sa imi fii prieten si apoi sa imi reprosezi ca eu nu iti sunt prieten. NU o lua personal, e pentru oricne aceasta lectie de viata.
Tot ceea ce am scris e mai personal decat orice. E asa cum vad eu dar o sa te regasesti si tu aici., Asta sunt. Nu iti convine lasa-ma in pace, nu te tara dupa mine. Niciodata nu ti-a pasat ceea ce simt defapt, mereu ai conasiderat cam a vaicar, doar tu aveai probleme ale mele erau fictive.
Oare ii pasa cuiva ce se intampla cu mine. Daca nu reusesc sa imi mai pun masca de fericit, va dati seama ca am ceva? Nu ma sunati dupa ce citit asta sa ma intrebati de ce sunt suparat. O sa spun ca nu sunt. Ganditiva daca am motive sa fiu fericit. V-ati invatat sa fiu fericit dar nu mai pot juca in comedia asta neagra.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare