99 despre mine

Am fist taguit de Raluca. la inceput nu am vurt dar dupa ce am citit 99-le ei am zis de ce nu?

1 Ma apuc de multe lucruri odata
2 Nu termin niciodata ceva, decat pe ultima suta de metrii si in conditii de stress
3 Ma stresez mult
4 ma agit mult
4 Sunt impulsiv
5 Sunt ufeltist
6 Ma supar repede
7 Imi trecel a fel de repede
8 Imi place sa ajut oamenii
9 Imi place sa fiu apreciat
10 Nu suport cand se fac glume pe defectele mele
11 fac glume pe defectele altora
12 incerc sa ma las de cafea si sa o tin numi in ceai negru
13 ni-am cumparat cana smechera cu infuzator din carturesti si am dat 50 de lei pe ea
14 Imi place sa citesc
15 Imi place sa scriu
16 Aproape niciodata nu imi place ceea ce scriu
17 regret ca nu mai scriu literatura atat de des
I8 Imi lace ideea de blog
18 Imi urasc blogul
19 Imi place sa fac poze
20 urasc ca nu ma tin de hobby-ul cu pozele
21 vreau un aparat foto profesional
22 Sunt plin de omplexe
23 uneori am un tupeu fantastic
24 Alteori sunt foarte timid
25 Imi place parul meu foarte mult
26 Imi plac ochii mei
27 Imi plac picoarele mele
28 In rest nu imi place nimic la mine
29 Ma indragostesc repede si ma tine putin
30 Nu vreau sa ma insor
32 vreau o fetita
33 Daca m-a insura, as aveq o sotie frumoasa dea proasta
34 Si o amanta desteapta
35 Nu cred ca ajung la 99
36 Ma simt naspa cand exista peroane suparate pe mine
37 nu suport tradarea
38 Nu imi plac oamenii prosti
39 Sunt special
40 Am primit o educatie buna si sunt manierat, de multe ori ma intreb ce caut intre oameni banali
41 Vreau sa evadez
42 Imi place sa imi satisfac mofturile
43 Am iPhone
44 Imi place sa fac cadouri
45 Imi place sa ma imbrac frumos, sa fiu aranjat
46 As vrea sa fiu slab
47 Urmaresc 12 seriale americane
48 Ma uit la telenovelele si la filmele romanesti
49 O iubesc pe Loredana
50 Imi place muzica Jazz
51 Imi place sa ma distrez
52 Sunt ambitios
53 Sunt respinsabil
54 Imi place curatenia
55 Am multi pitici pe creier
56 Daca as fii fost mai mic cu 5 ani si as fii avut parinti mai liobetini sigur as fii fost Emo
57 Nu corectez niciodata ceea ce scriu
58 Scriu cu stangai
59 Scriu urat
60 ma apuca la ore fixe
61 Sunt fixist
62 vreau un tatuaj
63 Da nu stiu unde
64 Imi place sa fiu admirat si in centrul atentiei
65 Am calitati de lider
66 Daca ma apuc de ceva si ma opresc cu greu ma mai reapuc
67 Fac pipi des
68 Imi place sa ma plimb
69 Imi place sa merg pe jos
70 Ma plictisesc repede
71 Sunt plin de secrete
72 Ma simt legat de multe locuri si persoane
73 Am iubit perioada liceului
74 Imi place la facultate, imi place ce fac
75 Sunt momente cand ma intreb ce caut eu aici
76 Nu imi place Bucurestiul
77 Imi place Bacaul la nebunie
78 Imi place sa ma plimb prin padure
79 Mi-e frica de intuneric
80 Imi place sa stau isngur
81 Nu pot sa sefuz foarte usor
82 Imi place literatura moderna
83 Sunt depresiv
84 Imi plac caii
85 Imi iubesc familia
86 Sunt alintat
87 Imi place sa ies in evidenta
88 As fii vrut sa traiesc in Romania interbelica
89 Ador excentricitatea New York-uui
90 Nu am nimic cu arhitectii cum au ceilalti constructrii
91 Imi plac blondele
92 Sunt gelos
93 Sunt paranoic
94 Am bonsai
95 Am mai multe prietene de cat prieteni
96 Ma enerveaza baietii de varsta mea ca nu sunt maturi
97 Sunt marcat de multe lucruri ce m-au maturizat intr-un fel
98 Spun ca nu fac compromisuri dar pana la urma fac
99 Imi place sa cunosc oameni inteligenti

Gata? As mai fii gasit cate ceva de spus. Mi se intampla sa am pauze cand nu stiu ce sa spun dupa care sa tutui 20 de lucruri.
Raluca, sper sa fi surprinsa cand o sa vezi ca deja am scri cu toate ca ti-am spus ca nu stiu daca o sa scriu.
Nu o sa tagui pe nimeni pentru ca persoanele pe care le-as taguii nu mai scriu pe blog de o vreme. Poate pe Rona...
E interesant, e un joc de cunoastere in primul rand.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare